Bilişim Danışmanlığı

Büyüyen işletmelerin sunucu, istemci bilgisayar, ağ anahtarları, kablosuz erişim noktaları, güvenlik duvarı, depolama cihazları, kesintisiz güç kaynağı vb. gibi BT kaynaklarının düzenli kullanılmadığı sürece optimal şekilde çalışması zorlaşır ve seri problemler üretmeye başlar.
Bu aşamada bt yönetimi için personel istihdam edilmeye çalışılır ya da bilişim firmalarından kısa vadeli müdahaleler için yardım talep edilir. Her iki çözüm de işletmelere yüksek maliyetler çıkarabilir.


 

Sanbis Bilgi Teknolojileri, işletme ihtiyacınıza uygun SLA seçimi ile işletmelere “Kurumsal BT Danışmanlığı” kapsamında ekonomik, sürekli, hızlı ve profesyonel çözümler sunar.


 

Danışmanlık anlaşması öncesinde işletmeler ile ön görüşme gerçekleştirilir, karşılıklı olarak belirlenen bir zamanda işletmenin BT altyapısı ve mevcut sistem komponentlerinin yerinde tespit ve analizleri yapılır. Oluşturulan rapor sonrasında işletmeye kararlaştırılan SLA ile teklif iletilir; kabul görülmesi durumunda minimum bir senelik iş akdi sözleşmesi karşılıklı olarak müzakere edilir.

slide-10

SLA Nedir?

Hizmet Düzeyi Anlaşması demektir. SLA, müşteri ve hizmet sağlayıcı arasında yapılan, verilecek hizmete ait destek süresi, müdahale zamanı, miktar gibi nitelikleri kapsar. SLA aynı zamanda, hizmet kalitesi standartlarını oluşturur.


Danışmanlık sözleşmesi kapsamında sunulan hizmetlerimiz:

Sistem Kurulumları ve Konfigürasyon

Tedarik süreci tamamlanmış sunucu, istemci, güvenlik duvarı, kablosuz erişim noktaları, yönlendiriciler, ağ anahtarları gibi komponentlerin servislerinin kurulumlarının yapmak; işletme ihtiyacına binaen konfigürasyon değişikliklerinin sağlamak

İstemci ve sunucuların kontrolü & müdahale

Tercih edilen SLA kapsamında, işletmeniz ağında bulunan sunucu ve istemci bilgisayarların stabil çalışmasını sağlamak ve rutin kontrollerde bulunmak; olası donanımsal ve yazılımsal sorunlarda yerinde veya uzak destek ile müdahalede bulunmak.

Ağ Güvenlik Yazılımları Yönetimi

Endpoint Antivirüsler gibi  kurumsal güvenlik yazılımlarının merkezileştirilerek yönetmek, virüs, trojan, spy, adware, ransomware gibi ağ sisteminizde tehdit oluşturabilecek, erişimlerinizi engelleyebilecek veya önemli verilerinizi ele geçirebilecek enfeksiyonlara önlem oluşturmak; aksi durumlarda  sistemsel temizlik yapmak

Veri Yedekleme ve Kurtarma

Sunucu ve istemcilerin, dosya, veri alanı, depolama birimleri veya servislerinin mevcut bt altyapısı ve veri hareketleri göz önünde bulundurularak istenen periyotta yedeklenerek disk, ağ paylaşımları, teyp üniteleri veya buluta yedeklemek; olası veri kayıpları ve/veya bozunmaları sonrasında  kurtarma işleminde bulunarak verileri geri getirmek

Yazılım Varlıkları Yönetimi

İşletmenin yazılım ihtiyaçlarını danışmanlık kapsamında yöneticilere beyan etmek, uyarılarda bulunmak; temini yapılan işletim sistemi, antivirüs, donanım lisansları vb. gibi yazılım kaynaklarının envanterini kontrol altında tutmak; olası yazılım envanteri kontrollerinde işletmeye destek vermek.


 

Sanbis Bilgi Teknolojileri, lisanssız ve korsan yazılımların kullanılması konusunda kesinlikte taviz vermemektedir. Söz konusu yazılımların “Kurumsal BT Danışmanlığı” süresi içerisinde işletmenin haricen temini ve kullanımı sonrasında iş akdi tek taraflı olarak feshedilir.

SWAP-IN (Arızalanan Cihazların Değişimi)

Hizmet anlaşması süresince sadece tarafımızdan tedarik edilen cihazların arızalanması durumunda, tamir veya tedarik sürecinde alternatif cihazlarla değişimini sağlamak

Diğer Hizmetler

Yazıcı, tarayıcı, plotter gibi çevre birimlerinin bakım ve onarımı, ticari program temini ve desteği, işletmeye özel yazılımların oluşturulması ve web sitesi tasarımı konularında işletmelerin uygun tercihlere yönlendirilmesi konusunda danışmanlık hizmeti vermek

SLA (A1)
Aylık 1 Yerinde Ziyaret
9:00-18:00 Uzak Destek
Yıllık 1 Sistem Bakım
SLA (A2)
Aylık 2 Yerinde Ziyaret
9:00-18:00 Uzak Destek
Yıllık 1 Sistem Bakım
SLA (A3)
Aylık 4 Yerinde Ziyaret
9:00-18:00 Uzak Destek
Yıllık 1 Sistem Bakım
SLA (B1)
Aylık 1 Yerinde Ziyaret
7/24 Uzak Destek
Swap-In
Yıllık 2 Sistem Bakım
SLA (B2)
Aylık 2 Yerinde Ziyaret
7/24 Uzak Destek
Swap-In
Yıllık 2 Sistem Bakım
SLA (B3)
Aylık 4 Yerinde Ziyaret
7/24 Uzak Destek
Swap-In
Yıllık 2 Sistem Bakım